Str. Valea Lunga nr. 12
+40 268 262 447 / +40 744 684 757 / +40 744 684 759
office@traveland.ro
Book Now
INFO
Cum vă putem ajuta ? Găsiți informații, spuneți-ne care este problema și vom găsi cea mai rapidă cale pentru a vă ajuta. Faceți modificări, schimbați date, adăugați locuri de cazare. Contactaţi-ne la office@traveland.ro

Cum vă putem ajuta?

Check-in: de la ora 16:00 pana la ora 23.00
Pentru a vă asigura de o primire călduroasă si un check-in rapid, va rugam sa ne transmiteti o ora estimată a sosirii, folosind detaliile de contact transmise în confirmarea rezervării.

Până la 2 ore suplimentare. Contactați-ne la datele de contact furnizate în confirmarea dvs.
Cu toate acestea, exista perioade cand nu putem garanta și am dori să menționam că această cerere depinde de disponibilitatea la check-in.

Check-out: pana la ora 12:00

Până la 2 ore suplimentare. Contactați-ne la datele de contact furnizate în confirmarea dvs.
Cu toate acestea, exista perioade cand nu putem garanta și am dori să menționam că această cerere depinde de disponibilitatea la check-in.

Unele perioade sunt supuse unor termene si conditii.

Rezervare fără detalii de card!
Pentru rezervari efectuate in aceeasi zi, dupa ora 16.00, acceptam rezervari fara garantarea cu un card valid.
Va rugam sa introduceti la detaliile cardului: “Rezervare last minute!”
Aanjamentele pentru plată se vor face la sosire.
Rezervarea dumneavoastra va fi confirmata! Imediat!
Nu ezitați să ne contactați dacă aveți întrebări referitoare la aceast tip de rezervari la email: office@traveland.ro

Flexibil – 30 zile
Intervalul “15 septembrie – 15 decembrie” si “1 martie – 15 iulie” al fiecarui an.
-Clientul poate să anuleze gratuit cu mai mult de 30 zile înaintea sosirii.
– Clientului i se va încasa prețul total dacă anulează în cele 30 zile înaintea sosirii.
– Clientului i se va încasa în avans prețul total oricând.
– Rambursarile, daca este cazul, se efectueaza în maxim 10 zile.
Garanția de anulare permite oaspeilor noștri să anuleze rezervarea cu până la 30 zile înainte de sosirea acestora fără a trimite nici un document sau scuza.

Flexibil – 60 zile
Intervalul “15 iulie – 15 septembrie” si “15 decembrie – 1 martie” al fiecarui an.
– Clientul poate să anuleze gratuit cu mai mult de 60 zile înaintea sosirii.
– Clientului i se va încasa prețul total dacă anulează în cele 60 zile înaintea sosirii.
– Clientului i se va încasa în avans prețul total oricând.
– Rambursarile, daca este cazul, se efectueaza în maxim 10 zile.
Garanția de anulare permite oaspeților noștri să anuleze rezervarea cu până la 60 zile înainte de sosirea acestora fără a trimite nici un document sau scuza.

Procesul depinde de TRAVELAND, deci cel mai bine este să ne contactaţi direct dacă aveţi întrebări legate de debitarea cardului de credit.
Trimiteți un e-mail catre TRAVELAND daca aveti intrebari: office@traveland.ro

Toţi copiii sunt bineveniţi! Gratuit!
Vă rugăm să rețineți că nu pot fi cazati copiii fără cel puțin un adult în apartament/vila!

0 – 6 ani
 
Pot folosi un pătuţ pentru copii la cerere sau un pat existent
GRATUIT
 
Pot folosi un pat suplimentar la cerere
€ 10 per copil, per noapte
6 – 8 ani
 
Pot folosi un pat existent
GRATUIT
 
Pot folosi un pat suplimentar la cerere
€ 10 per copil, per noapte
8 – 12 ani
 
Pot folosi un pat existent sau un pat suplimentarla cerere
€ 10 per copil, per noapte
13+ ani
 
Pot folosi un pat suplimentar la cerere
€ 15 per persoană, per noapte

Numărul maxim de paturi suplimentare, pătuțuri și copii permiși în paturile existente depinde de camera pe care o alegeți. Vă rugăm verificați camera selectată de dumneavoastră pentru a vedea capacitatea maximă.

Orice tip de pătuţ de copil este furnizat la cerere şi trebuie să fie confirmat de catre Traveland.
Toţi copiii cu vârsta de la 6 la 13 ani plătesc 10 EUR pe noapte dacă folosesc paturi suplimentare.
Toţi ceilalţi copiii mai mari sau adulţii plătesc 15 EUR pe noapte dacă folosesc paturi suplimentare.
Capacitatea maximă pentru paturi sau pătuţuri suplimentare într-un apartament/vila este de 1.
Vă rugăm să reţineţi că doar în unele tipuri de apartament/vila pot fi cazaţi copii în plus faţă de capacitatea maximă a acestora, la un cost suplimentar.
Orice tip de pat suplimentar sau pătuţ de copil este furnizat la cerere şi trebuie să fie confirmat de Traveland.
Suplimentele nu sunt calculate automat în preţul total şi vor fi plătite separat în timpul sejurului.

Animalele de companie sunt acceptate la cerere!
Se pot percepe taxe. Trimiteți un e-mail catre TRAVELAND daca aveti intrebari: office@traveland.ro

Visa, Mastercard, Maestro
TRAVELAND nu acceptă carduri emise în America de Nord / Canada, precum AMERICAN EXPRESS.

Politica TRAVELAND este de a refuza anumite rezervări destinate organizării de evenimente si/sau de petreceri de grup, bacalaureat si/sau petreceri înainte de nuntă.

Gratuit!
Proprietatea ofera parcare privata gratuita.
Cu toate acestea, Traveland nu poate garanta locurile de parcare disponibile la momentul c-in.
Dorim sa vă informam ca parcarea este posibilă si pe stradă, cu supraveghere video 24h de catre Receptia Traveland.

Întrebări frecvente

Echivalam pretul+10%!
Daca ati gasit un pret mai mic pentru apartamentul dorit si perioada solicitata, va rugam sa ne trimiteți un e-mail si sa atasati un print screen la: office@traveland.ro. 

Nu este necesară plata în avans pentru rezervarea dumneavoastră.
TRAVELAND are dreptul de a vă verifica cardul de credit şi poate bloca temporar o sumă, dupa confirmarea rezervării, până după check-out.
Acest proces depinde de TRAVELAND, deci cel mai bine este să ne contactați direct dacă aveţi întrebări legate de debitarea cardului de credit.
Trimiteți un e-mail daca aveți întrebări: office@traveland.ro

Aceasta depinde de politica de plați si încasări a TRAVELAND.
Vă rugăm ne contactați pentru a face aranjamentele necesare la: office@traveland.ro

Dacă vi se datorează o rambursare, depinde de politica de anulare a rezervării dvs (vezi Politica de anulare/ Politica de Depozit).
Transferul, dacă politica de anulare a fost respectata, poate dura în medie 10 zile.
Este posibil ca TRAVELAND să fi încasat deja o plată de la dumneavoastră. Acest lucru este normal și veți fi rambursat în următoarele 10 zile.
În funcție de banca dumneavoastră, procesarea rambursării ar putea dura puțin mai mult. Dacă încă așteptați rambursarea, contactați-ne direct la: office@traveland.ro
Pentru mai multe informații exacte, vă rugăm să ne contactați la: office@traveland.ro

Va rugam sa ne transmiteți un email privitor la o rezervare deja confirmata.
Daca solicitarea de anulare este in termenul de anulare (vezi Politica de anulare/ Politica de Depozit), rezervarea dvs. va fi anulata automat.
Confirmarea anularii va fi transmisa pe adresa dvs. de email.
Daca solicitarea de anulare nu este in termenul de anulare (vezi Politica de anulare/ Politica de Depozit), va rugam sa ne transmiteți un email cu subiectul “Puteți face o excepție permițându-mi să anulez fără penalizări?”
Transmiterea numărului rezervarii confirmate de catre TRAVELAND este obligatorie.”
Este posibil ca TRAVELAND să fi încasat deja o plată de la dumneavoastră. Acest lucru este normal și veți fi rambursat în următoarele 10 zile.
În funcție de banca dumneavoastră, procesarea rambursării ar putea dura puțin mai mult. Dacă încă așteptați rambursarea, contactați-ne direct la: office@traveland.ro
Pentru mai multe informații despre rezervări si anulari, vă rugăm să consultati “Politica de anulare/ Politica de Depozit” sau sa ne contactați la: office@traveland.ro

Toate taxele si alte costuri (taxa de statiune, taxa savamont, etc.) sunt incluse in tariful rezervarii dvs.

Oaspeții trebuie să fie negălăgioși între 23:00 și 08:00.

Cererile speciale se pot transmite catre TRAVELAND la email: office@traveland.ro

Siguranța dumneavoastră este importanta pentru noi!
În caz de urgență în timpul sejurului, anuntati Receptia – 24/7 – la telefon: 0268-262.447 sau sunați la 112 pentru poliție, pompieri sau servicii medicale de urgență.
Acest număr este valabil în cele mai multe ţări din UE, inclusiv Romania și este gratuit.