Str. Valea Lunga nr. 12
Reception: +40 268 262 447/ +40 744 684 756
Email: office@traveland.ro
Book Now
INFO
Cum vă putem ajuta ? Găsiți informații, spuneți-ne care este problema și vom găsi cea mai rapidă cale pentru a vă ajuta. Faceți modificări, schimbați date, adăugați locuri de cazare. Contactaţi-ne la office@traveland.ro

Cum vă putem ajuta?

Check-in: de la ora 17:00
Pentru a vă asigura de o primire călduroasă si un check-in rapid, va rugam sa ne transmiteti o ora estimată a sosirii, folosind detaliile de contact transmise în confirmarea rezervării.

Până la 2 ore suplimentare. Contactați-ne la datele de contact furnizate în confirmarea dvs.
Cu toate acestea, exista perioade cand nu putem garanta și am dori să menționam că această cerere depinde de disponibilitatea la check-in.

Check-out: pana la ora 11:00

Până la 2 ore suplimentare. Contactați-ne la datele de contact furnizate în confirmarea dvs.
Cu toate acestea, exista perioade cand nu putem garanta și am dori să menționam că această cerere depinde de disponibilitatea la check-out.

Unele perioade din an, sarbatori legale si/sau religioase, vacante scolare, sunt supuse unor termene si conditii pentru efectuarea unei rezervari.

Rezervare fără detalii de card!
Pentru rezervari efectuate in aceeasi zi, dupa ora 16.00, acceptam rezervari fara garantarea cu un card valid.
Va rugam sa introduceti la detaliile cardului: “Rezervare last minute!”
Aanjamentele pentru plată se vor face la sosire.
Rezervarea dumneavoastra va fi confirmata! Imediat!
Nu ezitați să ne contactați dacă aveți întrebări referitoare la aceast tip de rezervari la email: office@traveland.ro

Flexibil – 30 zile
Intervalul “15 septembrie – 15 decembrie” si “1 martie – 15 iulie” al fiecarui an.
-Clientul poate să anuleze gratuit cu mai mult de 30 zile înaintea sosirii.
– Clientului i se va încasa prețul total dacă anulează în cele 30 zile înaintea sosirii.
– Clientului i se va încasa în avans prețul total oricând.
– Rambursarile, daca este cazul, se efectueaza în maxim 10 zile.
Garanția de anulare permite oaspeilor noștri să anuleze rezervarea cu până la 30 zile înainte de sosirea acestora fără a trimite nici un document sau scuza.

Flexibil – 60 zile
Intervalul “15 iulie – 15 septembrie” si “15 decembrie – 1 martie” al fiecarui an.
– Clientul poate să anuleze gratuit cu mai mult de 60 zile înaintea sosirii.
– Clientului i se va încasa prețul total dacă anulează în cele 60 zile înaintea sosirii.
– Clientului i se va încasa în avans prețul total oricând.
– Rambursarile, daca este cazul, se efectueaza în maxim 10 zile.
Garanția de anulare permite oaspeților noștri să anuleze rezervarea cu până la 60 zile înainte de sosirea acestora fără a trimite nici un document sau scuza.

Procesul depinde de TRAVELAND, deci cel mai bine este să ne contactaţi direct dacă aveţi întrebări legate de debitarea cardului de credit.
Trimiteți un e-mail catre TRAVELAND daca aveti intrebari: office@traveland.ro

Toţi copiii sunt bineveniţi! Gratuit!

  • Copiii de începând cu vârsta de 1 an-până la vârsta de 6 ani se pot caza cu gratuit.
  • Pentru oaspeții de la 7 ani în sus, se vor aplica tarife de adulți.

Pătuţuri – Nu sunt disponibile pătuțuri.

Paturi suplimentare – Nu sunt disponibile paturi suplimentare.

Vă rugăm să rețineți că nu pot fi cazati copiii fără cel puțin un adult în apartamente sau maisonette!

Animalele de companie sunt acceptate la cerere!
Se pot percepe taxe. Trimiteți un e-mail catre TRAVELAND daca aveti intrebari: office@traveland.ro

TRAVELAND acceptă carduri emise de Visa, Mastercard, Maestro
TRAVELAND nu acceptă carduri emise în America de Nord / Canada, precum AMERICAN EXPRESS.

Politica TRAVELAND este de a refuza anumite rezervări destinate organizării de evenimente si/sau de petreceri de grup, bacalaureat si/sau petreceri înainte de nuntă.

Gratuit!
Proprietatea ofera parcare privata gratuita.
Cu toate acestea, Traveland nu poate garanta locurile de parcare disponibile la momentul c-in.
Dorim sa vă informam ca parcarea este posibilă si pe stradă, cu supraveghere video 24h de catre Receptia Traveland.

Întrebări frecvente

Nu este necesară plata în avans pentru rezervarea dumneavoastră.
TRAVELAND are dreptul de a vă verifica cardul de credit şi poate bloca temporar o sumă, dupa confirmarea rezervării, până după check-out.
Acest proces depinde de TRAVELAND, deci cel mai bine este să ne contactați direct dacă aveţi întrebări legate de debitarea cardului de credit.
Trimiteți un e-mail daca aveți întrebări: office@traveland.ro

Aceasta depinde de politica de plați si încasări a TRAVELAND.
Vă rugăm ne contactați pentru a face aranjamentele necesare la: office@traveland.ro

Dacă vi se datorează o rambursare, depinde de politica de anulare a rezervării dvs (vezi Politica de anulare/ Politica de Depozit).
Transferul, dacă politica de anulare a fost respectata, poate dura în medie 10 zile.
Este posibil ca TRAVELAND să fi încasat deja o plată de la dumneavoastră. Acest lucru este normal și veți fi rambursat în următoarele 10 zile.
În funcție de banca dumneavoastră, procesarea rambursării ar putea dura puțin mai mult. Dacă încă așteptați rambursarea, contactați-ne direct la: office@traveland.ro
Pentru mai multe informații exacte, vă rugăm să ne contactați la: office@traveland.ro

Va rugam sa ne transmiteți un email privitor la o rezervare deja confirmata.
Daca solicitarea de anulare este in termenul de anulare (vezi Politica de anulare/ Politica de Depozit), rezervarea dvs. va fi anulata automat.
Confirmarea anularii va fi transmisa pe adresa dvs. de email.
Daca solicitarea de anulare nu este in termenul de anulare (vezi Politica de anulare/ Politica de Depozit), va rugam sa ne transmiteți un email cu subiectul “Puteți face o excepție permițându-mi să anulez fără penalizări?”
Transmiterea numărului rezervarii confirmate de catre TRAVELAND este obligatorie.”
Este posibil ca TRAVELAND să fi încasat deja o plată de la dumneavoastră. Acest lucru este normal și veți fi rambursat în următoarele 10 zile.
În funcție de banca dumneavoastră, procesarea rambursării ar putea dura puțin mai mult. Dacă încă așteptați rambursarea, contactați-ne direct la: office@traveland.ro
Pentru mai multe informații despre rezervări si anulari, vă rugăm să consultati “Politica de anulare/ Politica de Depozit” sau sa ne contactați la: office@traveland.ro

Toate taxele si alte costuri (tva, taxa de statiune, taxa savamont, etc.) sunt incluse in tariful rezervarii dvs.

Ore de liniște: Oaspeții trebuie să păstreze liniștea între 20:00 și 09:00.

Cererile speciale se pot transmite catre TRAVELAND la email: office@traveland.ro

Siguranța dumneavoastră este importanta pentru noi!
În caz de urgență în timpul sejurului, anuntati Receptia – 24/7 – la telefon: 0268-262.447 sau sunați la 112 pentru poliție, pompieri sau servicii medicale de urgență.
Acest număr este valabil în cele mai multe ţări din UE, inclusiv Romania și este gratuit.